Επαγγελματικός οδηγός

Κατεβάστε τις εφημερίδες σε μορφή pdf

Παλαιότερες ψηφοφορίες - Aρχείο

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | Στη Ναύπακτο ο ΦΟΝΙ
Τελευταία ενημέρωση:Παρασκεύη,11/02/2011

νοιξιάτικη μέρα ξημέρωσε την 5η Φεβρουαρίου ,που ξεκινήσαμε για την διήμερη εκδρομή μας με κύριο προορισμό τη Ναύπακτο.
Ένας υπέροχος ήλιος μας συντρόφευσε και μας έκανε ακόμη πιο ευδιάθετους (λες και μας λείπει ποτέ το κέφι) καθ’ όλο το διήμερο.
Την διαδρομή προς Ναύπακτο μέχρι το Αντίρριο διασκεδάσαμε με όμορφη μουσική, ανέκδοτα και κουβεντολόι, περάσαμε την εντυπωσιακή γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης»
Και ξεναγηθήκαμε στο ομώνυμο Μουσείο της ,όπου προβλήθηκε και το σχετικό βίντεο της κατασκευής της. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Κάστρο της Ναυπάκτου με την φανταστική θέα μέχρι την Πελοπόννησο με τα κάτασπρα βουνά από το χιόνι, που καθρεφτίζονταν στην ολογάλανη θάλασσα. Ήταν ήδη 1μ.μ. η ώρα, που αναχωρήσαμε για το μεσημεριανό μας φαγητό στη ΓΕΦΥΡΑ του ΜΠΑΝΙΑ.
Αφού χορτάσαμε με τα καλομαγειρεμένα φαγητά και κάναμε μια βόλτα μέχρι την περίφημη γέφυρα, επιστρέψαμε στη Ναύπακτο και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας στην παραλία ,με το απόγευμα ελεύθερο για ξεκούραση ή βόλτες μέχρι να συναντηθούμε 8.30 μ.μ. για το βραδινό μας φαγητό. Το μεζεδοπωλείο ,που είχε κλείσει η αρχηγός μας, πέραν από τους ελκυστικούς μεζέδες, είχε και ζωντανή μουσική, που όπως πάντα, δεν αφήσαμε ανεκμετάλλευτη, οπότε του δώσαμε και κατάλαβε από χαρά και τραγούδι μέχρι αργά. Την επομένη το πρωί αναχωρήσαμε χαλαρά για τη ΜΟΝΗ ΒΑΡΝΑΚΟΒΑ, γυναικείο μοναστήρι με υπέροχη θέα. Στη θεία λειτουργία οι μοναχές έψαλλαν όντως θεϊκά.
Κάποιοι έμειναν μέχρι τέλους της λειτουργίας και την αρτοκλασία, όπου η ηγουμένη πρόσφερε κεράσματα ,ενώ άλλοι είχαν ήδη επιστρέψει στο πούλμαν και απολάμβαναν τη φύση. Η επιστροφή μέσω Ευπαλίου, Γαλαξιδίου που είναι εξαίρετου κάλλους και λόγω των καιρικών συνθηκών ,ήταν άκρως απολαυστική και οι εκδρομείς με τα ανέκδοτα και τα αστεία σκόρπισαν το κέφι. Μετά το μεσημεριανό φαγητό στη ΙΤΕΑ και τις απαραίτητες μικρές στάσεις φθάσαμε στην ώρα μας στην Ν. Ιωνία με τις καλύτερες εντυπώσεις για την οργάνωση της εκδρομής μας.

Newsletters
Πληκτρολογίστε το ον/μο σας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (email) και πατήστε